Projekt "dopivovaru"

Přátelé,
chceme v redakci Pivo Bier & Ale podpořit prodej piva, pro které si zákazníci přijdou nebo
přijedou do pivovaru.
Cestu nevidím ve vytváření webu s řadou údajů včetně obsáhlé obchodní nabídky,
ale v platformě rychlé komunikace mezi pivovarem a zákazníkem. Tedy bude
uvedeno:

  • pevná linka (s časy, kdy ji někdo zvedne)
  • mobil (s časy, kdy ho někdo zvedne)
  • email (+ informace, jak rychle někdo odpoví)
  • web + uvedení adresy
  • otevírací doba
  • stálá nabídka v lahvích, plechovkách a sudech + dárky sklo, suvenýr atd.
  • způsob platby (kartou ano-ne, cash)
  • kde je přesně příjezd, parkoviště, rozestupy.

POZOR: Bez cenové nabídky – ta se řeší přímo s vámi.
Zaregistroval jsem doménu: www.dopivovaru.online
Akci zahájíme na webu pivobierale.cz a facebooku časopisu co nejdříve.
Jako nezávislá redakce máme určitou sílu tento typ stránek prosadit v médiích, což
chceme využít.
Prosím o vyjádření, jestli má smysl takovýto web spustit a pokud se zúčastníte,
zaslání údajů uvedených tučně výše.
A především prosím o názor, zda je správná myšlenka, že si cenu domluvíte se
zákazníkem a nebude součástí nabídky.
Za mne je k tomu důvod, protože se nemusí ve skutečnosti dodržovat, může se
měnit podle okolností. Navíc jde o prodej jak koncovému zákazníkovi, tak popřípadě i
obchodníkům. Tedy za ceny, které musí zůstat různé.
Prodej piva tímto způsobem je dovolen. Ani jízda autem není zakázána, malý výlet
s dobrým cílem je doporučován psychology.
Pivovary mohou garantovat prodej s důrazem na všechny hygienické standardy v
bráně či okénku pivovaru, mají zpravidla parkoviště a jsou vybaveny pro platbu
kartou.
Web zřídíme a budeme provozovat na našem serveru u firmy Coolhousing pro
pivovary zdarma. Máme tam vysokou rychlost i potřebnou konektivitu, pokud bychom
chtěli přidávat další placené služby jako newsletter, domluvíme se na řešení.